Thursday, November 16, 2006

čtvrtek

Našla jsem na netu článek o nedělňátkách. O lidech, co se narodili v neděli.
Prý jsou to šťastní lidé.
Nejmladší syn jedné paní je nedělňátko a ta paní by řekla, že má o trošku veselejší život než ti dva starší.
Jiná paní píše, že její nejstarší syn je taky nedělní a prý mu zatím vyšlo všechno, do čeho se pustil.
Jiná paní je sama nedělňátko a s přibývajícím věkem a zkušenostmi se utvrdila v tom, že nedělňátka vážně mají štěstí.
Jinde se píše, že nedělňátka mají slunnou povahu. Jsou prý sluníčkové, šťastné a pohodové.
Někdo jiný uznává, že je kurwa taky nedělňátko a věci že vážně jeví tendenci dopadat v jeho prospěch.
Našla jsem dokonce jakousi pohádku. Hlavní hrdina byl nedělňátko a všechno mu šlo samo. A šlo mu to výborně.
Nejmaldší dcera Karla Gotta je taky nedělňátko. Sotva se narodila, už o ní všichni ví, že bude bystrá, tvořivá, nápaditá. Proč? Protože se narodila v neděli, jednoduché.
Na internetu se to nedělňátky doslova hemží. Pondělňátek je znatelně míň. Úterňátko mi vyskočilo jen jedno a středňátko či pátňátko google ani nezná.
Nedivím se mu. I můj tatínek je nedělňátko.
A když už jsme u toho, tak já vlastně taky...


No comments: