Wednesday, November 15, 2006

továrna na sny

Za chvilku mi jede vlak do Brna. Ráda bych někdy vyzkoušela Pendolino, ale vedení Českých drah se mnou nesdílí názor, že trasa Brno - Ostrava by potřebovala oživit... Sami mi to říkali. Škoda, musím se spokojit s rychlíkem. Aspoň vím, že nikdy nepřijedu včas.
Točila jsem dneska dvě tečky. Poslední dobou mi dávají jen tečky. Nevadí. Bavila jsem se se synem Otty Wichterleho. Byl to velice příjemný pán. Nevěděla jsem ale, jak sklonit jméno jeho otce. Syn Otty Wichterleho, Otto Wichterleho nebo Otta Wichterleho? Doufejme, že a) je správně. Nehodlám zase číst nějaké zmatené mejly inteligentních diváků jako byl tento:

From:knedlhans(at)centrum.cz Posted At: Monday, November 13, 2006 3:23 PMPosted To: ReportConversation: Upozornění na omyl ve vysílání.Subject: Upozornění na omyl ve vysílání.Dne 10.11.06 jste v relaci v 18.00 hod. titulovali paní Nosticovou jako "hraběnku". Dovoluji si upozornit, že u nás byly šlechtické tituly před 88 léty zrušeny. Zdá se mi vůči paní Nosticové urážlivým oslovovat ji tímto směšným titulem. Prosím, žádám a navrhuji, aby se napříště dávno zrušených šlechtických titulů ve Vašem vysílání neužívalo. Mgr. Julius Petřík, Generála Píky 21

Tímto se Mgr. Juliu Petříkovi, Juliusi Petříku či Juliusovi Petříkovi omlouvám.
Kromě pana Wichterleho, který navštívil Wichterlovo gymnázium v Ostravě-Porubě při příležitosti čtvrtého ročníku Moravskoslezského matematického šampionátu, bla bla bla... jsme točili ještě recitační maraton na Matičním gymnáziu. Byla tam spousta malých studentíků, kteří se opravdu snažili vypadat a recitovat co nejlépe, vědomi si toho, že je večer maminka uvidí v televizi. A stejně tak se snažila moc hezká paní organizátorka. Šlo jí to. Slušelo jí to. Bohužel se stalo něco s vládou.
Poslední dobou to není nic neobvyklého. Lidi si zvykli, co jim zbývá. Vláda už je jim v podstatě fuk. Ale dneska nebude fuk těm malým studentíkům a jejich pěkné paní profesorce. Nevešli se totiž do vysílání. Pan Topolánek a jeho vláda je přednější.
Ne vždycky továrna na sny slíbený sen splní.
Takže děti, nebude to dneska v šest na ČT1... Nebude to už nikdy...

No comments: