Friday, November 17, 2006

hlavní město česka

Nedávno jsem našla na netu uncyclopedii (www.uncyclopedia.org). Vlastně jsem ji nenašla, doporučil mi ji můj vedoucí bakalářské práce. Až mi bude z toho psaní a hledání pravdy jebat, mám se tam mrknout. A najít si tam hesla jako Brno. Nebo Praha. Články byly v angličtině a já se docela zasmála. Angličtina dávala těm nesmyslům jakýsi vtip nebo co. Docela mě zarazilo, že tam nebylo nic o Ostravě.
Mrkla jsem na ty stránky i dneska. Už je tam hodně článků v češtině a už je tam i Ostrava. Zase jsem se zasmála, ale musím se přiznat, že ne všemu. Pokud jsem se ale zasmála, stálo to za to. Některé nesmysly sice opravdu postrádají jakýkoliv smysl
, nicméně některé pravdy popsali autoři dokonale. Neustále jsem odbíhala do jiných pokojů a sdělovala jsem nové poznatky všem, co o ně vůbec nestáli:)
Rozhodně musím souhlasit s tím, že denní provoz ve štatlu zajišťují speciální vozy, které v lét
ě topí a v zimě větrají. Noční provoz že zajišťují linky, které společně na hlavasu počkají, až je pomočí předem stanovený počet opilců, poté se rozjedou a nechají část rozespalých cestujících na nástupišti. Konečná těchto linek že bývá v polích. A zastávky že jsou pojmenovány zcela nezávisle na tom, ve které ulici jsou.
A taky mě pobavilo, že jsem tam našla odkaz na článek, který vyšel v Rovnosti. Psala ho Johanka:)

No comments: