Saturday, October 6, 2007

už to není, co to bývalo

včera jsme měli dlouho plánovanou kolaudačku, kvůli které jsem dokonce nejela na pracovní sklípek na severní moravě.

(heslo "sklípek" na severní moravě ovšem znamená něco jiného než heslo "sklípek" na moravě jižní, tudíž předpokládám, že vína bylo více vypito tady v prvním patře než tam ve sklípku... konkrétně deset litrů bílého - rulandské šedé, cosi od peti, co bylo moc dobrý, ale název si nepamatuju, vlašák, sauvignon a muškát, a dva litry burčáku. a pak taky myslivec a rumy)

každopádně zde je návod, jak zabít dvě akce najednou:
jednu kvůli druhé odmítnout a na té druhé příliš brzo odpadnout.

přesně to se mi včera stalo. potvrdilo se tak tolik diskutované téma, že ty kocoviny jsou nějak horší než dřív. není tedy radno pít více alkoholu najednou, jíst sýry, brambůrky, oříšky, čokoládu, ovoce naložené v rumu, kouřit vodárnu a šňupat tabák... výsledek:

ráno v jedenáct se vypotácím z postele, kde leží honzík v tričku, kalhotách, schoulenej do klubíčka na ustlané posteli, brýle na nose.
vzbudím ho - zděsí se, sundává nepohodlný oděv i brýle, oznámí mi, že asi strašně smrdí alkoholem, zahrabe se do peřiny a spí dál (stále spí, přestože už jsou dvě odpoledne...).
píše maruška, že děkuje, že to bylo super a že jsem včera o hodně přišla, když jsem šla zelenobílá spát už o půl druhé. je mi to fakt líto.
vcházím do předsíně - je v pořádku. pofiderní věšáky z aska vydržely nápor patnácti bund. úspěch.
vcházím do obyváku a začínám uklízet. po hodině umývání nádobí zametu brambůrky a arašídy, odlepím z mnoha míst plovoucí podlahy kousky tabáku do vodárny, posbírám vyfouklé balonky, vyperu zasrané koberečky a přilepím se k podlaze. vytírat se mi už fakt nechce.
chci si dát snídani.
otevřu ledničku a zhrozím se. sedí v ní plyšová slepice na talíři plném vajíček...

10 comments:

Dod said...

Nezbývá než souhlasit, po pátku sobota jako by vůbec nebyla a kocovina ještě v neděli..Pomalu začínám chápat rodiče, kteří po party proleží celý den:(

soosha said...

...hele,,,jsem se nalogoval na blog nějakých důchodců nebo co?;))

...jinak super pointa,,,slepice na vejcích v ledničce...fakt mazec;)

matynka said...

no jo, stárnem:) mám pocit, že sousloví: "začínám chápat rodiče" používám stále častěji...

matynka said...

ježišmarja, no při prohlížení filipových fotek zjišťuju, že jsme odpadli oba domácí:) jen jeden soukromě a druhý veřejně;))

soosha said...

...mno alespoň jste pak nemočili na veřejnosti a nezpívali v rozjezdu;)

matynka said...

aspoň měl řidič rozjezdu zpestření. normálně mu tam jezdí důchodci. nebo vlastně spíš nikdo:)

Anonymous said...

nemuzu souhlasit.. prestavam chapat rodice, kdyz po jedne party druhy den odpoledne vstanou a jedou pres pul moravy na chatu ke znamym na dalsi party.. jinak je fakt, ze uz to neni, co to bylo..skoda..

matynka said...

však říkám, že přestávám chápat rodiče... nezajímá mě, co ty máš doma za roboty:)

Anonymous said...

Já na té pohovce pouze odpočíval! Všechno jsem měl pevně pod kontrolou!! :) jen tu slepici jsem nějak neuhlídal no...

matynka said...

- dobré ráno, podívej se do ledničky...
- to je moje slepice!!?!!? co tady dělá??!?!? ona je celá studená?!?!! tos ji nemohla vytáhnout?!??? chudinka moje malá...

:)))