Sunday, September 30, 2007

je to o vztazích

takhle mluvil dnes už ženatý honzík o každém filmu. a měl pravdu. ne každej film, ale každej život je o vztazích.

- kdybych ti řekl před rokem, že tě bude bavit chodit na porcházky s pejskem, neuvěříš mi! ne, asi bych neuvěřila. a teď mi to nevadí, naopak. kam bych se hnala? a za čím vlastně?
- někdo nemá čas - je pořád v práci, tam má svoje lidi, přes den oběd s nima, večer pivko s nima... nová banda.
- z jednoho blogu už se k sobě přímou cestou neprokliknu. i to je výraz jednoho, byť už dávno skončeného vztahu. - jak tě znám... - co znáš? vždyť my už se vůbec neznáme...
- na gymplu jsem měla spoustu známých. v podstatě celá škola mě znala. nemohla jsem projít po chodbě, aniž by mě neoslovilo a nezastavilo pět lidí. když jsem ale chtěla o víkendu jít ven, neměla jsem komu napsat...

nějaká změna nebo co. na co dvacet povrchních vztahů, když mi stačí tři, který ale vážně stojí za to? k tomu práci a mít kde bydlet...
začínám ženatýmu honzíkovi nebezpečně rozumět;)

No comments: