Thursday, October 18, 2007

srandy kopec

v pátek se vysílala reportáž o sterilizované ženě v ostravě:
ministryně džamila stehlíková tam měla titulek "předsedkyně svazu sterilizovaných žen", obhájkyně sterilizované ženy byla uvedena jako "obhájkině".
tak se to spravilo a poslalo do prahy. z obhájkině ze stala "obhájkyně", z džamily "ministrině"...

v úterý přijela Rada ČT, mezi nimi i Petr Uhl, který se jako jediný odvážil vstoupit do redakce zpravodajství, ostatní se slovy "my nechceme rušit" zůstali mezi futrama. ptal se dvou editorů, který z nich že je domácí a který ten zahraniční... na blbou otázku blbá odpověď: myslíte jako pro poláky? nebo pro slováky? nebo pro romáky? dobře mu tak. v pořadu před půlnocí se u něho objevil titulek "Aleš Ulm"...

2 comments:

Anonymous said...

Ah, vzpomínky vzpomínky. Třeba jako když jsem Jana Kasala, když ještě byl jen poslanec, jednou oslovil před kamerou pane MINISTŘE. Zasmál se a řekl, ne abyste to zakřikl... To byla tvoje repo? Ty ostudo (jestli jo...). Petr B

matynka said...

:)) moje repo to naštěstí nebyla, to kolega Loučka;) Já jsem jen kdysi označila McEnroea za Australana a tenistu Lukáše Dlouhého jsem překřtila na Luboše - obé v jedné repce..:))