Tuesday, March 27, 2007

není kouře bez ohýnku...

(Toto jsem psala včera... Bohužel mi doma NEJEDE NET. Mně totiž NIKDE nejede net:(....):

Jela jsem dneska na požár. Hořel les v Čavisově (nechápu název této vesnice. Je absolutně nezapamatovatelný, schválně si ho zkuste vybavit po přečtení tohohle postu... se vsadím, že si ho nevybavíte:).
Pan Petráš vyslovil nesplnitelné přání. „Tak bychom konečně mohli mít nějaké záběry plamenů...“
Nemáme.
Zato máme spoustu záběrů opravdu mohutného čoudu.
Smrdím, jako bych seděla týden u táboráku a zpívala Dajánu...

Fuj.

7 comments:

Anonymous said...

Tak bychom konečně mohli mít nějaké záběry plamenů...“

příště doporučuju navstivit sjezd CSSD, ale obávám se, že smradu(ů) tam bude jeste vic... :)

matynka said...

sjezd ČSSD teď snad zase nějakou dobu nebude:)

ale mohli jsme dopadnout mnohem hůř, běžně se tu jezdí do prasečince... jeden štáb byl kdysi dopoledne v prasečáku a hned odpoledne na zastupitelstvu. čt tehdy nedovezla moc rozhovorů...:))

soosha said...

...ono ani na tom sjezdu nebyly žádné plameny...ten plastový kontejner spíš jen doutnal...ale za to fest...a smrděl jsem úplně stejně:(

...btw...zajímavé bylo,,,že technický personál veletrhů pár minut po uhašení chodil chodbami a stříkal tam jakousi podivnou vůni,,,aby zahnal zápach kouře...prý příkaz vedení(((ale kterého?..bvv nebo čssd?..)))

matynka said...

To je jasný, na celým ohni nejvíc smrdí doutnání, ten náš lesík už taky jen doutnal...

Ale nejvíc mě těší, že i četka to měla později než my, takže jsem nezasmrádla zbytečně:)

soosha said...

...taky jsem ten ohýnek na éčku měl rychleji než aktuálně i idnes;)a to jsem tam byl sám;)

martin6 said...

Proč taky nenapíšeš, jak jsi smrděla na střižně ohněm tak, že střihač byl omámený natolik, že neposlal hotový šot na vysílací počítač a dostal zdrbec od režiséra...:)

matynka said...

ale ještě musíš dodat, že jsem tam nesmrděla sama, ale i s kameramanem:) a věřím, že dva smraďoši na jedné střižně můžou způsobit pomatení mysli;))