Thursday, March 15, 2007

Honza Kalousek se bude ženit. Úlet. Už dlouho se kolem mě pořád někdo žení, ale nikdy to nebyl někdo z nás... Teď jo. Je to zvláštní.
Vsadili jsme se s Peťou Kasalem, kdo bude další. On fandí Honzovi a Hance, já Maru a Tomovi. Peguška s Peťou nic, žádný body. Pegu je totiž strašně emancipovaná a asi by se jen tak nevdávala, shodli jsme se. Stejně jako by svýmu mimču nikdy nenatáhla
slavistický dupačky. To spíš boxerský rukavice.
Zatím s Peťou ale nevíme, o co se vsadíme. To nám budou muset vymyslet ostatní v sobotu. My jsme totiž oba ten typ, kterýmu sázku vždycky vymyslí ten, s kým se vsází. Jenže my se vsázíme navzájem, takže máme problém.
Honza je teď kromě budoucího ženicha i velkej boss, odstěhoval se kvůli tomu dokonce do Pardubic. To já bych asi nemohla opustit Brno. Se vším všudy. Ani do Pardubic. Ani do Ostravy. I kdyby mě tam lákal kdoví kdo na kdoví co. Třeba
tenhle. Nebo tenhle. Ne a ne.
Taky jsme se s Honzou shodli na tom, že by nebylo špatný mít někde vystavený fotky té naší bandy. Tak
tady jsou. Taky by nebylo špatný, kdybych tam ty fotky nedodávala jen já. Protože přestože jich mám většinu, ty nejlepší samozřejmě nemám. Tak mi napište, hodím vám heslo a můžete vesele vkládat (Pegu a spol.).
Jo a taky Honza říkal, že je dobrý, že už je nás zase tolik Honzů:)


Úplně koukám, kolik zvládám dělat věcí místo psaní bakalářky...

No comments: