Saturday, February 3, 2007

sních

Události v regionech, Ostrava, pátek 2. února 2007
---
Vlekaři i lyžaři se konečně dočkali. Dnešek byl podle nich prvním dnem letošní sezony, kdy panovalo opravdu lyžařsky pěkné počasí. Po týdnu dešťů a silných větrů vylezlo sluníčko a teploty klesly pod nulu. Přesto ale na horách zatím nejsou takové podmínky, jaké si vlekaři představují.
---
Poprvé jsem jela v zimě na hory bez lyží. To bylo strašný, už to nikdy nechci zažít. Nejraději bych tím mikrofonem po někom jebla, hrkla do něho stativem, ukradla mu lyže a aspoň jednou si ten kopec sjela! Fakt strašný. Stála jsem pod sjezdovkou, svítilo na mě sluníčko, frčeli kolem lyžaři, padali kolem prknaři a já jsem stála dole v riflích a koukala na ně. No děs, fakt. To jsem si vybrala za trest tady to téma...:)