Monday, February 19, 2007

a přece napadl...

konečně jsem letos byla na horách a dělala jsem tam to, co se na horách obvykle dělává. jezdila jsem tam na lyžích a na prkně. žádné jiné vychytávky. a su teď mnohem klidnější. taková úplně vyrovnaná či co. něco mi zkrátka chybělo. a ono to asi byly hory!:) tak v sobotu frčím zase na další týden. a pak zase na další. a pak možná zase na další. začínám být stále klidnější. úplně se usazuju:)

k lyžování nám hrávali tohle... oceňuji rakouskou aktuálnost...
a na závěr... prostě manšestr...

5 comments:

Dr.apal said...

Provokaterko!!!

Pavel said...

Tak ta pisnicka me rozesmala... Gottaka uz sem neslysel dlouho ;)

Jinak doufam ze se mas dobre, uzivas hor a podobnejch radosti a snad brzo pokecame. Mej se!

matynka said...

to pavel: ahojky:) hlavně se musíš z té dálavy někdy vrátit na nějakou rozumně dlouhou dobu:)

to drapalik: promiň:)))

Anonymous said...

To se někdo má-lyžovat si když je tady jaro:)

matynka said...

zatím:) v sobotu jedem do jeseníků a já stále pevně věřím, že TAM jaro ještě není!!!;)