Friday, December 1, 2006

parkování v centru

Vy jste se teď v té ostravské televizi ale rozjela! řekla mi včera mluvčí frýdecko-místeckého magistrátu, když jsem se jí ptala na nové autobusové nádraží. Kromě použitelných informací nám zároveň (taky mimo kameru, škoda:) sdělila, že má neblahý pocit, že jí s přibývajícím věkem klesá IQ. Její poznatek mě zaujal. Mám totiž strach, že je pravdivý.
Stačí si vzpomenout, jaký rozhled jsem měla, když jsem chodila na gympl. Probírali jsme spoustu věcí. I když mi připadla většina z nich zbytečná, občas se v těch kvantech informací našlo i něco důležitého. Vesele jsem postupem času zapomněla všechno, nijak jsem neselektovala.
K tomu jsme museli číst noviny a sledovat zprávy. Věděla jsem, co se děje tady, věděla jsem, co se děje v zahraničí. Uměla jsem to dokonale rozebrat, protože nás k tomu někdo neustále nutil.
Teď vlastně nevím nic. Vím spoustu věcí o politických systémech v Evropě. Vím spoustu věcí o dění v Moravskoslezském kraji. A to je všechno.
Nemám čas ani náladu učit se něčemu navíc. Nemám čas ani náladu čučet na zprávy a číst si noviny, když to dělám každej den v práci. Omezila jsem se na politické systémy a Moravskoslezský kraj, kde jsem se rozjela. Jinde už jsem definitivně zabrzdila, zaparkovala a ztratila parkovací lístek, který by mi otevřel závoru u výjezdu z parkoviště.
Myslím, že takto omezenému člověku musí rozhodně postupně klesat IQ.
Přemýšlím, co se stane, až IQ nebude mít kam klesat.

Mám trošku strach, že nic.

Ale tajně doufám, že ještě zmobilizuju síly k tomu, abych šla ten lísteček aspoň hledat, když už ne rovnou najít...

3 comments:

Jan Boček said...

a nezapomeň si do roku 2013 vyměnit řidičák ;)

matynka said...

ne ne, mám čas až do 2016...:)

Hanz said...

Na tom klesajícím IQ fakt něco je, ale už to že sem něco píšu dokazuje, že na tom nejsem ještě tak blbě :-D