Friday, September 7, 2007

ještě jsem neumřela:) ale ještě ani nemáme doma internet, takže zdravím z CPS a ve zkratce:
(předem upozorňuju, že jisté myšlenkové pochody možná nepochopí každý, ale pouze ti zasvěcení, leč i tak má samozřejmě smysl pokračovat ve čtení;)

- přestěhovali jsme se, vymalovali jsme si, zařídili jsme se a těšíme se na kolaudačku:)

- fotky z vody jsou zatím jen od Radka z ČB, já dodám v pondělí, neboť Masarykova počítačová učebna se bojí neznámých serverů, takže můj prvotní a hlavní cíl, proč si sem mezi podobně na internet chudé studenty zajít, nemůže být bohužel splněn, a vy zůstáváte ochuzeni o vltavské zážitky minimálně do pondělka:( to budu v práci a tam se snad tolik jako ve škole nebojí...

- byli jsme v holandsku:) bylo tam krásně, projeli jsme úplně celou zemi i s jednou okolní a fotky taky dodám snad v pondělí:) nutno dodat, že z tohoto výletu si pamatuju mnohem víc než z minulého, uskutečněného před třemi lety. při návštěvě stejných míst jako tehdy byla ona zmatenost a nezapamatovatelnost tehdejšího výletu úplně hmatatelná, neboť všechna města jsem si pamatovala úplně jinak než ve skutečnosti jsou!!! možná je stihli pracovití nizozemci za ty tři roky totálně změnit a přeskládat uličky, přesunout kostely. úplně od věci to není, vezmeme-li v úvahu, jak hbitě si svou zem sami vytvářejí navzdory vodnímu živlu... nicméně přesto mám pocit, že vina je na mé straně. možná to bylo tím, že jisotu typicky holandskou věc jsem si tentokrát vychutnávala a netlačila jsem ji tolik do hlavy jako dřív. zájemce o tuto měkkou drogu však musím zklamat. vystrašení z dvouhodinové kontroly na česko-německých hranicích cestou tam jsme pro jistotu na ochutnávku nedovezli. a možná jsme udělali dobře. z rozvadova totiž odjížděl náš žlutý autobus chudší o tři lidi... alespoň jsme se mohli pořádně prospat na jimi uvolněných sedadlech...

No comments: