Sunday, June 17, 2007

sračka

byli jsme na pivku s lubošem. prej viděl jednu moji sračku:) (čas 07:20) (vyplatí se počkat na lačný výraz moderátora po šotu a po kulturní znělce:)

no co no, návrat do práce je po měsíci a půl težký, zvlášť když jsem se pracně naučila psát sousloví "finanční prostředky použili na" místo slova "zaplatili", "rozhodli se dokázat" místo "dokázali" nebo "potvrdili svou účast" místo "přijdou".

- taky jsem studoval žurnalistiku a ono je opravdu těžké, ale především nutné!, tyto žánry oddělovat, pokyvoval hlavou vedoucí bakalářky před dvěma týdny u obhajoby, když se předseda komise bavil mými politologickými obraty "mezi dvořanstvo patřilo asi šest set pochlebovačů" či "budoucnost konga není ve hvězdách, ale v rukou zahraničních možností a kmenových vůdců".
- je to až příliš čtivé, slečno!

výsledek? sedím v práci, čučím do monitoru a přemýšlím, jak myslet a psát co nejjednodušeji, jak se vrátit zpátky tam, kde jsem byla v lednu.
psaní bakalářky má viditelně i slyšitelně značně velký přesah:)

- v pondělí jdu točit jakési úplatky, milion dvě stě tisíc...
- no vidíš, tak to má být, do tří let tě čekám v praze... řekl pan redaktor Někdo a potutelně se usmál. a vsadil se se mnou o večeři.

já jsem se usmála taky, oba víme svý:)

(za tři roky dám vědět, jak ta večeře z páně rosího kapsy chutnala. doufám, že mě nevezme do eurestu na kavčích horách!;)

btw., díky té sračce mám nový fusekle, nožík, zapalovač, propisku a hrneček, což si troufám věřit, že při skenování pondělní korupce vážně nedostanu... tak drátem do voka, páni redaktoři...

No comments: