Tuesday, June 19, 2007

jen pro mimoostravské;)

když jsem poprvé před třemi lety přijela do ostravy, málem jsem se složila při první jízdě tramvajkou. důvodem byl jemný hlas jemně hlásajíc: zastávka hotelový dům jindřich.

od té doby jsem si zvykla, ale občas se fakt neubráním úsměvu. zde je pouze malý výcuc toho, kvůli čemu fakt stojí za to projet se ostravskou mhd...


Důl Hlubina, Důl Jeremenko, Důl Odra, Důl Zárubek, Důl Petr Bezruč, Důl Heřmanice, Důl Alexander, Důl Fučík 1, Důl Paskov, Pískové doly, Důlňák, Výdušná jáma.

Vítkovice vys.pece, Ředitel.Vítkovic, Stará ocelárna, Dílny DP Ostrava, Technoplyn, Staviva, Chemické závody, Pneuservis, Benzina, Bytostav, Dřevoprodej, BASTRO, STAV-IZOL, Alpine IPS.

Jubilejní kolonie, Kolonie Jeremenko.
Hotel.dům Hlubina, Hotel.dům Jindřich.
Husův sad, Husův sbor.
Most Mládeže, Most Pionýrů, Most Čs. armády, Sokola Tůmy, Dvouletky.

Nová huť hl.brána, Nová huť již.brána, Nová huť učiliště, Nová huť vys.pece, Nová huť jídelna, Nová huť garáže.

U Žvasty, U Blažka, U Slívy, U Káňů, Krmelín U Lesa, U Plodiny, U Paneláků.

Bajger, Olšák, Skrben, Duha, Romo.

Mexiko, Kamčatka, Eldorádo, Finské domky, Balkán.

12 comments:

Anonymous said...

pěkně jsi nám tu ostravu vylíčila, ještě přidám pár zastávek, které vedou ke mně domů : Na Valech, Čistírny,U Hůry, Plesná ŽIŽKOV, Stavebniny a Pomník Rudé Armády...:) prostě v Ově máme všechno a stojí za to ji navštívit..

matynka said...

no jo, tobě to vtipný nepřipadá:)
zeptej se nelinky, ta ti vylíčí, jak jsem se chechtala, když jsme jely přes zastávku balkán...;) a věř, že takhle by se chechtal kdekdo, kdo není z ostravy;)

Dod said...

Když jsem byl poprvé v Brně a chtěl jsem měsíčník, zeptala se mě pokladní, zda potřebuju i Větrník a Měsíčník..:)
A Výdušná jáma je v Řepištích, tam tramvaje asi nikdy nepojednou:)Jen já, když náhodou usnu v buse:)

(nel) said...

jojo, je fajn, že je článek pro mimoostravské a zatí tu komentujou samí patrioti:) v brně jsou taky směšné zastávky: třeba Branka, Kamenolom, Podlesí, Celní, Ústřední hřbitov, Židovský hřbitov,Krematorium, Dětská nemocnice, Vojenská nemocnice, Nemocnice u Sv.Anny, Rybkova, Čtvery Hony, Zelný trh, Obilní trh (jak může šalina stát na trhu), Masná, Úzká, Vlhká
Tak nějak koukám, že by mi to taky vydalo na příspěvěk:)) tak do sebe nebudem rýpat, co vy na to?:)

Anonymous said...

já jsem to nikterak nekritizoval, naopak jsem si přečetl mnoho nových míst, kde jsem ještě nebyl a můj příspěvek byl brán jako pochvala, příště se to pokusím sepsat trochu lépe.. no žurnalista ještě nejsem.. a mimochodem v tramvajích hlásí i lepší věci, ve stylu, v deset večer v prázdné tramvajce : děti, mládeži, uvolněte místo starším cestujícím..

matynka said...

to ondra: určitě jsi měl na mysli Slunečník, že?:) škoda, že ti nenabídli i Večernici;)

to nelinka: ty tvoje zastávky jako vůbec nejsou vtipný!!!;)

to vláďa: já jsem zatím slyšela jenom: pozor, jsou tu kapsáři:(

Anonymous said...

je fakt, že toto říkají častěji.. ale aspoň se k tomu drze přiznají :) A Nelčino : Masná, Úzká, Vlhká má taky něco do sebe..

Dod said...

Jojo, myslel jsem Sunečník, de vidět, že to znáš:)Si tu pohádku budu muset někde sehnat:)
Myslím Vláďo by sis měl taky zřídit blog, když na těch cizích se účastníš diskuze třikrát během 24 hodin:)

Anonymous said...

No Ondro, zatím svůj blog nepotřebuju, vystačím si s těmi Vašemi :) a taky by mi Tě mohlo být líto, když by mé stánky začali lidi návštěvovat častěji než Tvé..:)
Jo a chtěl jsem se zeptat Matynky, jak to vypadá s kolenem ??

Dod said...

Si budou neznámí lidi co čtou naše komentáře, myslet, že se Vláďou nemáme rád...a přitom se docela snášíme...:)

Anonymous said...

No já si myslím, že až budeš publikovat tu slíbenou neuvěřitelně pravdivou historku, ve které vystupuji jako hlavní postava,tak vše vyjde na pravou míru a třeba se diskuze přesune na tvoje stránky, jo a jinak Ondra má prakticky ve všem pravdu, ostatně jako já :)

matynka said...

vláďo, díky za optání:)
pojídám proenzi a buď jsem si to vsugerovala nebo to vážně funguje;)
jinak bez svého náhradního dutého kloubu samozřejmě nedám ani ránu (rozuměj trénink:)...