Sunday, June 17, 2007

novomanželé

poslední dobou se trošku roztrhl pytel se svatbama.
uplně mě na ně baví chodit, je tam sranda, setkám se starýma známýma, potkám nový známý, dobře se najím a napiju a mám pocit užitečně stráveného dne.
jenže včera se ženil honza.
dance to moc slušelo, i když na sobě měla šaty snad hodinku a pak je vyměnila za pohodlný oděv, který může být čímkoliv potřísněn.
po dlouhé době jsme se sešli na chatě v zamilcu, kde jsme pařili celej gympl.
viděli jsme květu.
a odcházeli jsme pařit do města.
normální přesun z jedné akce na druhou.
že to byla svatba? aha...
nejvíc mě mrzelo, že tam bylo hafo lidí z euro financial, ale ani jeden honza trávniček:(

5 comments:

Jan Boček said...

na přání autorky blogu, po společné dohodě a banálně, tedy v duchu svatby:

pěknej post.

matynka said...

no jo no, komentáře přes icq mi už nestačí:)

Dod said...

Já nikdy na žádné svatbě nebyl, asi se mi kamarádi nemají rádi:(

Anonymous said...

...protože když jsem byl po obřadě ještě na otočku pro chlast v globusu, markoval mě na pokladně Tráva - to byl šok.

H:"co to tady nacvičuješ, voe, já se žením!"
T:"...já potřebuju prachy."
H(inner voice): "na svatbě?"

matynka said...

ahááá, tak to pak vše odpuštěno..
ale bylo to líto jaksi všem..
hlavně z toho důvodu, že tráva je přece dalším adeptem:) aspoň kasi to tvrdí, že...;)