Friday, January 26, 2007

Dnešek byl úplně zvláštní den.
Ráno jsem přišla domů, Nelinka už spala, bo za dvě hoďky vstávala do práce. Vzbudila jsem se po čtyřech hodinkách úplně blbýho spánku a koukla na mobil a tam na mě velkýma písmenama čumělo MÁME TO!!!!!!!!! Tak jsem hned volala mamince a vykřičela to do světa.
Pak jsem si poslechla Nelinku v rádiu. Byla strašně vtipná, ale asi to nedělala schválně...:)
Pak jsem si uvědomila, že je mi trošku špatně. Tak jsem se nasnídala, sbalila si věci, abych se zase na čas mohla odstěhovat, a jela jsem si koupit nové koleno.
Paní ve zdravotnických potřebách udělala potřebnou analýzu mého člověka, natáhla mi několik druhů nových kolen, načež po pětiminutovém rozhovoru se mnou prohlásila: "tak to si sem přijdete za patnáct let pro vozíček, že?", čímž mě neskonale potěšila. Mám tu větu v hlavě celej den, baba jedna. Kdyby nebyla docela příjemná a ochotná, tak čapnu koleno a pádím pryč bez placení. Takhle su obohacena o úžasné info a ochuzena o dva litry...
Každá krása něco stojí.
A pravda někdy bolí...

No co bylo dál... Dál mi bylo úplně blbě. Šly jsme na polívku do Spolku a já jsem si z ní nějakým nedopatřením vůbec nic neodnesla...
Pak mě přijeli naši odstěhovat. A strašně se bavili. Nechali mě v autě, šli nakoupit a přikryli mě igelitkou.
Mám úžasné rodiče:)
No a teď půjdu asi spát.
V žaludku mi buble litr čaje a někdo mě mlátí do hlavy.
Asi bych si měla jít vybalit ty věci... V neděli je zase budu skládat zpátky a stěhovat se do Ovy.
Já už mám toho stěhování plný zuby, furt musím povlíkat nějaký peřiny...

Dneska to je takzvaný bezpoinťák:)))

No comments: