Friday, January 26, 2007

baka

Konečně mám zase chuť něco napsat. Asi to nebude nic světoborného, protože právě zažívám maximální útlum všech tělesných i duševních buněk. Konečně zase můžu zapomenout některé zbytečnosti, které mi zabíraly místo v hlavě. Juchú. Strašně jsem se na to těšila a teď to přišlo a mně je úplně blbě. To je tak, když někdo slaví, aniž by ještě věděl, má-li k tomu důvod.
Tak už su baka. V červnu k tomu možná přidám lář a můžu si to napsat na cedulku na dveře. Na to se strašně těším. Budeme bydlet s Nelinkou v Líšni a na dveřích budeme mít před jmény ještě bc. Asi to bude to jediné, kam si to napíšeme:)
Koukám, že schopnost napsat kloudnou větu mě opustila ve středu v poledne poté, co jsem odevzdala papír se zprávou, papír se storkou a papír s glosou. Odevzdala jsem asi i tu schopnost, jinak si nedokážu vysvětlit, proč ze mě ty slova lezou tak těžce... To bude tou těžkou hlavou... Jéééžiš, mně je blbě.
Pokud to takhle bude po každých státnicích... Tak to bude asi vlastně dobře:)

No comments: