Sunday, May 25, 2008

už mě tolik lidí osočilo, že sem nic nepíšu, že teda něco napíšu, ale za obsah neručím, sama nevím, co ze mě vypadne. začít psát o minutu později nebo o minutu dřív, bude to vypadat úplně jinak...

neměla jsem důvod psát, protože jsem se se všema vídala osobně a proto jsem všem vždycky všechno, co by stálo za zaznamenání, řekla, a lidi, se kterýma se nevídám, tohle vůbec nemusí zajímat, nemám potřebu ukazovat se světu prostřednictvím webu, i když mnozí vlastníci blogu tak možná můžou na první pohled vypadat. tak pokud oni jo, já teda ne.

připadá mi, že toho mnohem víc řeknu fotkama, i když už i doporučení některé fotky (třeba ty, kde ležím oblečená ve vaně a čistím si zuby) stáhnout, aby to někdo nemohl využít proti mé osobě, protože jsem vlastně člověk veřejno-právně činný (no co, každý si čistíme zuby po svém!), tady několikrát popadaly. zatím jsem jim nevěnovala větší než malou pozornost. až se moje zuby objeví v blesku, pak budu jednat. (to ale nejdřív budu muset nabýt na takové důležitosti, aby měl někdo zájem publikovat mé fotky v blesku, a taky, aby měl někdo zájem na mé fotky publikované v blesku, koukat...).

od té doby, co jsem musela napsat deset stran seminárky na téma, které by s bídou vydalo na strany dvě, mám úžasnou schopnost psát sáhodlouhé a na první pohled nekončící věty o ničem.

a tak vypadá i tenhle post.

tak. má ještě někdo potřebu nutit mě psát takovéhle kraviny? věřím, že ne:) a pokud nedostanu žádnou zpětnou vazbu (taková, co se objevila u minulého postu, se nepočítá), můžu se vám na nějaké psaní víte co?!;)

5 comments:

Dod said...

Já Tě třeba nevídám ani denně, ani nijak jinak, takže určitě zas něco napiš:)
Jo a mi taky nikdo nechce psát komentáře, i když bych si jich zasloužil stovky či tisíce:)

Anonymous said...

Není nad post na staré dobré filosofické téma :)

matynka said...

ó, pánové, děkuji vám!:)

Jan Boček said...

hehe, čtu tě asi tak často, jako ty píšeš.. proto průměrné zpoždění mého komentu za tvým postem je polovina času mezi posty. takže do konce prázdnin ať tu zas něco je!

Anonymous said...

Directory of insurance agencies organized by states http://insuranceinstates.com/oklahoma/Tulsa/American%20National%20Insurance%20Co/74133/